loveandlive

Direktlänk till inlägg 30 mars 2012

Usch..

Av loveandlive - 30 mars 2012 23:45

Herre gudars..

 

Vad trött jag är!! Jag har inte skrivit på rätt många timmar, så jag tar en liten snabbrepris på vad som hänt.


Jag kom hem från skolan och åt middag, tacoooos!!   Efter det drog jag och en kompis till slottskogen för att, ja... "titta på djuren" Efter det så stack vi till en pizzeria och åt pommes, sen åkte vi in till stan och hängde där. Längtar sååå himla mycket tills jag fyller 18 och får gå på krogen   Kom iallafall hem precis. Funderar på att gå och lägga mig, känner mig lite dålig typ. Inte sjuk, men hängig   Hoppas inte att jag börjar bli sjuk  


Men jag säger godnatt nu, ifall jag somnar  


      

 
 
Sofie

Sofie

31 mars 2012 08:54

Kör gärna ett länkbyte:)

http://sofieperssons.bloggplatsen.se

loveandlive

31 mars 2012 13:17

Okej =)

 
Elise

Elise

31 mars 2012 10:03

Nu har jag länkat din blogg ^^ Gå gärna in och titta och se vad jag skrev;)

http://lispan.bloggplatsen.se

loveandlive

31 mars 2012 13:22

Okej tack. ja det ska jag göra =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av loveandlive - 24 juli 2012 02:10

Jag har en ny blogg och skulle bli jätteglad om ni ville börja följa mig där istället:   http://livetutanfor.bloggplatsen.se   Puss och kram ...

Av loveandlive - 3 april 2012 21:47

Vad hände med tiden? Jag har ju inte skrivit sen igår typ   Men jag har som sagt inte varit på humör. Kan väl berätta lite vad som hönt så att ni förstår varför jag varit lite avvaktande. Jag fick reda på, igår att en kille som gick en klass över mig...

Av loveandlive - 2 april 2012 22:12


Älskade smink          Alla produkter kommer från Kicks.   Just nu tycker jag väldigt mycket om rosa i alla nyanser    ...

Av loveandlive - 2 april 2012 20:00

Ledsen att jag inte skrivit sen igår. Men jag har inte hunnit och har inte varit på humör. Det har hänt en del tragiska saker på min skola och jag mår rätt dåligt just nu. Vet inte riktigt hur jag ska hantera mina känslor.. Vad gör man när livet är...

Av loveandlive - 1 april 2012 21:04

Kom precis ut ur duschen, eller ja.. badet får man väl säga   Sitter just nu i min säng och kollar på Two and a half men, det är mitt favoritprogram   Smörjde precis in mig med babyolja så nu luktar jag som en bebis och är lika mjuk som en bebis, hah...

Presentation


Kontakt:
loveandlive.bloggplatsen@gmail.com

Fråga mig

26 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Varje dag
 2 eller fler gånger i veckan
 Ibland
 Slumpades in här
 Aldrig

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

mode och sånt


Ovido - Quiz & Flashcards